Yaklaşık 5 haftalık hamileyim. Henüz kese ve kalp atışını duymadık. Doktor arayışındayım. Bugün hacettepe üniversitesine görüşmeye gittik. Sekreter bizi doğru düzgün bilgilendirmedi süreç hakkında. Erdem hocayı önerdiler. Hacettepede doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı?