Kızlar iki gündür aşırı ateş basıyor ve terliyorum. Vantilatör karşında oturuyorum geçiyor gibi oluyor kapatınca yine terliyorum gece gündüz devam ediyor. Eşime diyorum çok mu sıcak diye o kadar sıcak değil diyor ama ben çok terliyorum. Acaba doğuma kadar böyle devam ediyor mu terleme çoksa geçici bir durum mu. 34. Haftadayim