Nklcilis Hsnsarem-94 birinciyi aldınız mı? Ben eailem sitesinden başvuru yaptım onaylandı yazıyo. Süreciniz nasıl ilerledi bahseder misiniz nasıl nerden çekiyoruz ? Ben martta doğum yaptım
Berfuuu04 Hsnsarem-94 merhaba bende bu ay doğum yapıcam da acaba nasıl oluyor nerden başvurmam gerekiyor süreç nasıl ilerliyor ilk çocuğum☺️