Merhaba güzel annelerim doktorum bu gün bebegime bakinca suyunda azalma olmus dedi birde mesanesini göremedim cok kücük dedi suyun gelmediyse bebekde bi böbrek sorunu olabilir dedi böbrek gelisimi iyi ama dedidogdugunda detayli bakilmasi gerekiyor dedi bende ister istemez korktum cok stres yapttim yasayan annelerimiz varsa ve yardimci olursa cok sevinirim