gecegunduz Ne yapabilirim önerilerinizi alabilir miyim lütfen birde Dr götürmeye gerek var mı acaba ?
Hsnsarem-94 gecegunduz canim tabiki götür ben bugun goturdun daha doktor agzina damka verdi muhakak ihmal etme gotur
Geleneksel1anne gecegunduz ağız mendiliyle karbonatlı suyla temizleyebilirsin doktorluk bi durum yok panik yapma
Su123 gecegunduz doktor hem damla vermişti bize hemde karbonatlı su ile sürekli temizledim emdiği göğsümü bile temizliyordum doktorumuz öyle demişti kısa zamnda geçmişti
kelebeginannesi_ her emzirme sonrası karbonatlı su ve ince tülbentle temizle aşırı mı bilmiyorum ama çok işe yarıyor pamukçuk olmasa bile ben ince tülbent ve suyla temizliyodum hep oluşumunu engelliyor
Alyadnz33 gecegunduz canım çok sıcak şeyler mi tükettin senden kaynaklanıyor dikkat etmen gerekiyor sen sıcak yemişsin yada sıcak birşeyler içmissin sütünden geçmiş bebeğe bide yazma varsa temiz karbonatlı ılık su ile sil geçer canım ama bi sağlık ocağına götür istersen
gecegunduz Rmys0 geçti çok şükür ama karbonatlı suyun faydası çok oldu birde sıcak yemek vs yememeye özen gösterin düzelir İnşallah
minimomy_ Rmys0 gazlı bez ve karbonatlı suyla silin gazlı bez yoksa tülbent de olur her emzirme sonrası silmelisiniz
Ehjfjsjs gecegunduz oğlumda da olmuştu bebekken sağlık ocağına götürdüm şurup şeklinde bir şişe de ilaç verdi gazlı bez yazdı bide gazlı beze döküp temizle demişti öyle yaptım 2 günde düzeldi damagina kadar vardı bizde