Ahidem32 Dışarda gayet iyiym ama eve gelince bi öğürme bi kusma kokusu bile beni deli ediyor. Ne tuvalet ne mutfak aklım çıkıyor girerim diye. Var mı bu durumu yaşayan yoksa bn tek miyim 🤔🤭
Tintinhanim Ahidem32 ilk gebelikte mutfakta öyle olmuştum ben de. Daha evin girişinde hissediyordum mutfağa girince nasıl tiksineceğimi 😶
Ezgimoms Ahidem32 canım bende 12 haftaya kadar evden eşimin parfümleri den etten herşeyden tiksindim yattigim yastık bile zulüm gibi geliyordu ama geçiyor
pamukgebe Ahidem32 kesinlikle bennn 🤦🏻♀️ Amerikan mutfak benim oturma odamdan, evimden tiksindim . Bir aydır annemlere geldim çözüm olarak 😀 Eşim bazen foto atar fotolardan evimi görünce bile tuhaf oluyorum umarım geçicidir .
RecebinEsrasi Ahidem32 ılk 3 ay bende öyleydim psikolojim bozulmuştu dolaptan cıkan herşey kokuyo gibi geliyodu yağdan nefret ediyodum evi sanki içim almıyordu ama geçti şükür ilk zamanlarsa olur canım öyle😊
Eemoms benimde öyle malesef bu 3. Gebeliğim hepsinden ayni hissiyat dışarda iyi evde koku yor heryer 13. Haftada geçiyor allahtan
aylaacetin Ahidem32 bennnn mutfağa ve tuvalete girmek istemiyodum neydiyse artık 😂😂 şimdi geçti çok şükür İlk hamileliğimde eşimden bile tiksinmiştim bana yaklaşmasını hiç istemiyodum uzak duruyodum adamdan yatarken yüzyüze yatmak istemiyodum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ecehan 25. haftam kış günü bütün camlar açık oturuyorum evde montla oturucam artık her yeri çamaşır suyuyla silmek istiyorum 😒
Denizyadaaras Ahidem32 ben... mutfaktan 😣😏 sabah kahvaltimi bile esim tv odasina getirdi orada yedim zorla 😏😣
Denizyadaaras Ahidem32 ben bide kendi kokumdan. Normalde terlemem hic terlesemde asla kokmazdım dikkat ederim yani simdi dustan ciktigimda bile cok afedersiniz koltuk altlarim ter kokuyor gibi geliyor 😏
seyma281015 Ahidem32 ilk gebeliğimde de evimden tiksindim şimdi de aynıyım. Psikolojik seninki falan demeye başladılar. Elimde değil yanı kaynanamgilde annemgilde dışarıda hiçbirşeyim yok eve gelince bi kusma alıyor beni kan bile kustum
Zeyzeyharun Ahidem32 4 ay boyunca evimde ne yemek yapabildim ne temizlik yapabildim yatağımdan bile tiksiniyordum işten eve gelmek işkence gibiydi eve geldiğimde de kusmaktan hiç bişey yapamıyordum gece yarılarına kadar hastanede serum almak zorunda kalıyordum ... annem kardeşim gelip temizliyordu evimi
Zeynpatak Ahidem32 Ahidem32 14.haftaya kadar mutfaga giremiyordum sabah uyaninca hele kahvaltimi bile yapamaz hale gelmistim bi ara ogurmekten . Cok sukur 14.haftada gecti . Bir de buzdolabi aman allahim bisey yiyecegim zaman esimden istiyodum buzdolabi cok kotu kokuyo diye yazik acip kokluyodu ne kokuyo bana niye gelmiyo diye 😅😅
seyma281015 Zeynpatak benim eşim de önden girip eve bi güzel oda spreyi sıkardı. Faydası olmazdı tabi..😄