Jasmjne kesinlikle park yatak. Ben ilk çocuğumda park yatak aldım iki yaşında kardeşi doğdu ve kardeşine daha küçük modellerden sallanır olan beşiklerden aldım onu hiç beğenemedim ilk çocuğum hala park yatağı kullanmaya devam etti hatta 3 yaşına kadar sonrasında yatak baza aldım çocuk odasına geçirdim o sürece kadar park yatak ebat olarak olsun kullanım açısından olsun çok daha iyi oldu birde ilk aylar üst ara katı kullanıp ayaklanma döneminde o ara katı çıkarıp aşağı kısmına yatırmak da güvenlik açısından çok iyiydi. 2. Çocuğumdaki beşikte o yoktu mesela. Şimdi 3. bebeğim doğacak ve yeniden park yatak sipariş verdim hatta anne yanı özelliği olandan. Elele madren diye geçiyor. Park yatakların sallanma konusu pek konforlu olmasa da genel olarak diğerlerinden çok daha kullanışlı kesinlikle.