Merhabalar bende 39.haftama girdim bugün ve 1 haftadır yani 38.hafta girdiğimden beri aynı sorunu yaşıyorum. Bol su içmeme ve hiç tansiyon sorunum olmamasına rağmen ayaklarımda ödem var. Özellikle ayak bileklerim ciddi şişiyor. Ama ebem haftamdan dolayı normal olduğunu söyledi. Kendini iyi hissediyorsan bir sorun olduğunu düşünmüyorum canım. Artık haftamız iyice ilerledi o kadar da olsun diyorum :)