Handiss doktorum istedi ben de tamam dedim. Bebeğim 4 kiloya yaklaştıgi için daha da beklemek istemedik 40+1de 0 sancı 0 açılmayla başladık. Birkaç saat yoğun sancı dışında nerdeyse birşey hissetmedim. Pilates topundan inmedim ve aralıksız yürüdüm. Sadece nst ve açıklık muayenesi için yatağa yattım. En zoru da yattığım anlardi zaten. Yatarak sancı çekmek işi daha da zorlaştırıyor bence. Annem yanımdaydı sürekli espriler yaptım güldüm eğlendim. Ve sürekli bebeğimle konuştum. Bebeğinizle yaptığınız bir işbirliğidir doğum. Hayatta bir kadının başına gelecek en büyük mucizedir. İşkence değildir. Pozitif bakış açımın da etkisi oldu belki de. Stres doğumu gerçekten zorlaştırıyor. Şimdi tekrar hamileyim ve en ufak korkum yok şükürler olsun. Aksilik olabilir mi o da mümkün belki de sezaryen olur. Benim tek isteğim bebeğimin sağlığı 🥰🥰