Gokcenur_3131 Ne tuhaf bir his içinde bir insan buyor 4 hafta sonra tekrar doktora gidicem kalbini ilk duyduğumda içim gitti minicik kalbi o kadar hızlı atıyor ki anlatamam
Ayseguls_baby Gokcenur_3131 sen bir de hareketlenince gör 🥲 bugün randevum vardı ilk kez hareketlerini gördük elleri ayakları devamlı oynuyordu çok farklı bir histi 😍😍
Nealakayahu Gokcenur_3131 bende tam 10 haftalık oldum hareketleri kaçıncı haftada hissediyorduk ya benim 2. Gebeliğim ama unuttum 😅 benim gibi olan bar mı bilmiyorum ama hiç heyecanlanmıyorum sanki bu gebeliğimde ilki öyle değildi ya da hala mide bulantısı aşamasındayım ondan mı 🥺
Ilkesmomy Nealakayahu bende oyleyım Hıc heyecan yok Asla gebe gıbı degılım o heyecan o görüş gunlerı ıple cekme vs Haksızlıkmı acaba bu cocuguma cok uzuluyorum :( Ama felaket bulantım ve tansıyon dusuklugum var 11+6
Nealakayahu Ilkesmomy dediğim gibi hastalıktan bunalmış olabiliriz ondan belki de biraz göbeğimiz çıkar bide üstüne hareketlerini hiisedersek böyle olmaz diye düşünüyorum