gebelk 2. Gebelik ilk çocuğum 2.5 sene sonra oldu Pcos vardı 2 aşılama olumsuz tüp bebek sürecine gireceğim sırada kendiliğinden oldu ama bu sürede düzenli spor yapıyordum ve beslenmeme dikkat ediyordum ekstra takviye alıyordum kg zaten yoktu ama adet göremiyorduö ilaçlarla bile zor büyüyordu yumurtam ama düzenli spor ve beslenme bence bütün ilaçlardan daha etkili normal doğum yaptım yine Dr gittim gebelik düşündüğümü söyledim bu sefer hazırlıklıydım geçmiş hikayemi atlattım bana inositol yazdı ve spor yap dedi Dr mekik bacak ve alt karın rahme kan akılını destekleyevek egzersizler 2 ay olmadı 3. Ayda tuttu inositol 3 ay kullan dedi 2 ay kullandım ama biraz pahalıydı 1600 gibi fiyatı vardı 3. Ay alamadım inositolün yanında women vitaminler var marka size kalmış onları kullandım 2. Gebeliğim çok şükür uzun süre beklemediğim bir süreç olacak inşallah çünkü biliyorum ki çok yıpratıcı yaşamış biri olarak rabbim herkesin gönlüne göre versin 25 aylık bir oğlum var bir bebeğim daha olsun istiyordum umarım ikisine güzel bakabilirim