Korkusuz nnisanannesiii aaa bende aynı şekilde 15000.000 ile ogrendim beklentim olmadığı için ihtimal vermiyordum gittiğimde kalp atışını çok net duymuştum
Busegmss nnisanannesiii yaa 2 gün sonra tekrar vereceğim 1 kimyasal yaşadım değeerim 23tü öğrendim 19a düştü
nnisanannesiii Busegmss bende 1 kimyasal gebelik yaşadım 700 lerdeydi öğrendiğimde sonra 600lere düştü sonraki gebeliği sağlıklıydı çok şükür
1kovakizi Busegmss adetim bir gün gecikti 1169 ile öğrendim ben ama geç döllenmeymiş beta normal mi bilemiyorum
asli0101 bymiraymom reglin üzerinden 10 gün geçmişti kan verdiğim de 895 çıktı 3 gün sonra da kese göründü ama geç yumurtlama dediler şuan 26+4 üm mesela ama 1 hafta geriden geliyor
Busegmss busra1708_ yaa çok üzüldüm hayırlı zamanda güzelliklerle gelsin inşallah 💕 benimde ilki kimyasal ile sonuçlandı