eliftoo kayasedaa_ henüz hamile değilim ama bende belçikada yaşıyorum☺️ neresindesin nasıl geçiyor hamilelik
kayasedaa_ eliftoo Gent’te yaşıyorum 😌Sen neredesinnn ? Çok şükür iyi geçiyor hamilelik perşembe gününe daha anca doktor randevusu alabildim 😌
Umsael kayasedaa_ merhaba bende belçikaya yerleşicem 7 aylık hamileyim süreç nasıl ilerliyor acaba bi bilginiz var mı ?