Bende de aynı şekilde sancılar mevcut belim de alt karnimda çok ağrıyor gece başlıyor mesela diğer geceye kadar. Dün hastaneye gittim acile Altan muayene ve nst yapıldı ağrı vardı nst de ama düzenli değildi bende düzenli hissetmiyordum tabii ama dayanamadım. İdrarda enfeksiyon çıktı ama yok denildi bana kendi doktoruma gidicem. Yalancı sancılar bunlar mesela bugün iyiyim hiç sancım yok