Dilandemir75 İlk gebeliğim 5. Haftam gün içerisinde ara ara kasık ağrım ve alt karın ağrım oluyor sizce normal mi
Ggxx Dilandemir75 ben beklenen adet tarihinden bi kaç gün önce çekmeye başladım bir kaç hafta sürdü. Birşey olmadı çok şükür. Dayanılmayacak bir şekilde değilse korkmayın geçici bir durum. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏼
Ilkesmomy Dilandemir75 çok normal korkmayın tutunmaya çalışıyor Herhangı bır kanama olmadıgı surece Endıse etmeyın Ama dr kontrollerınıze de ıhmal etmeyın Hayırlı olsun
sudekran evet çok normal ben 10 haftalığa kadar ağrı çektim şuan 13 haftalığım ara ara oluyor yine de bir doktora görüncem
Ggxx Dilandemir75 ilk haftalarda çok yürüyüş önerilmiyor. Ben bilmeden çok yütümüştüm hata yapmışım. Bilginiz olsun. Çok yormayın kendinizi
Dilandemir75 @bymiraymom kanama vs yok zaten şiddetli değil olup geçiyor hamd olsun doktor kesemizi gördü nasipse kalp atışını bekliyoruz inşallah herşey güzel ilerler tüp bebek sürecinden bi anda doğal yolla oldu nasip eden Allah’a hamd olsun