DogaLina_ U-M_mom genel anestezili dpgum yaptim. Ameliyathanede dogum baslamadan hemen once taktilar. Ama uyandigimda sonda yoktu. Vajinismus hastasi olmama ragmen acimadi yada ben baska korkulafdan onu hic anlamadim.
Simsiyahh U-M_mom benimde evet genel anestezi yapmışlardı ama öyle o kadar düşündüğünüz gibi bir acı yok yani
Seyma0323 Benim aklima hiç sonda gelmemişti bile😂 Uyuştuktan sonra taktılar yani hiç bişey hissetmedim
Efendininannesi U-M_mom benim doğumdan sonrası çok zorluydu şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum doğumdan korkmuyorum ama doğum sonrası beni çok korkutuyo