Mihrimahbukre Kızlar 15. Haftadan beri bel ağrım gün gün daha şiddetlenmeye başladı şuan 19 haftalığım ortapediye randevu aldım dayanamıyorum bu ağrıya okadar kötü başına gelen var mı nasıl bi yol izlediniz
sendekimsinnn Mihrimahbukre ilk hamileliğinde benimde çok erken haftalarda başlamıştı ve doğuma kadar sürdü şimdi ikinciye hamileyim 19. Haftalık olucam bugün birden ağrı başladı şuan duramıyorum oturunca sırt üstü yatınca aşırı ağrıyo büyük ihtimal doğuma kadarda sürecek böyle 😭
Efendininannesi Sizde hergünmü oluyo bilmiyorum ama aynı haftadayız uzun süre ayakta kalırsam yada yürürsem sağ kalça üstümde şiddetli kramplar gırıyo bayramda çok gezdiğim için akşam gece ve ertesi gün adım dahi atamadım yavaş yavaş açıldı
Rumeysailkc Haftadayım otururken bıçak saplanıyor bu haftalarda normal diye pek üstüne düşmedim bende