Birkaç postta soru gördüm nasıl kilo aldırıyorsunuz bebeklere ne yiyorsunuz diye öncelikle sağlıklı olması yeterli çok kilo anca doğumu zorlaştırır ama çok iştahsızsanız ve beslenemiyosanız kahvaltıda haşlanmış yumurta ve bolca kaşar yemeye özen gösterin akşam da yatmadan önce süt tahin ceviz çiğ badem ve muzlu bir smootie yapın gayet güzel ilk kızımda bir iki hafta kilo almamıştı ve bu yöntemi öyle kendimce uygulamıştım gerçekten de işe yaramıştı sizlerle de paylaşmak istedim ama tabi doktor falan söylemedi kendi kafamdan yanlışım varsa da kusura bakmayın ❤️