Lilibebiko Kızlar midem çok kötü midem çok ağrıyor birde ishal oldum karnım çok ağrıyor bu doğum belirtisi olabilirmi nolur yazın karnım kasılıyor bide
Ftmms12 Lilibebiko canım vücudun doğuma hazırlanıyor bende 39 + 4 haftalığım kaç gündür bu durumdayım doğumun yakın onun habercisi
Premsescik Lilibebiko bendede olmuştu son haftalarda ishal karın ağrısı doktor bana probiyotik vermişti 2.3 güne düzelmiştim sizde doktorunuza bi danışın kullanın
Lilibebiko Ftmms12 midem çok kötü hiç geçmedi ağrısı bacaklarım ağrıyor adım atarken kramp giriyor iyice sıkışana kadar gitmek istemiyorum açıkçası birde çok hareketlendi kendini ittiriyor bi yerde toplanıyor
Nurzvhr Şuan aynı durumu yaşıyorum kaç oldu dalıp dalıp uyanmam. Midem yanıyor, bulanıyor adet olacak gibi sancı ellerim ayaklarım hiç söylemiyorum nasıl ağrıyor Allah hepimizi kolay kurtarsın sağlıcakla versin bebeğimizi (39+1)
Lilibebiko Zuleyhadere25 hayır gitmedim sancım yoğunlaşmasını bekledim şimdi sadece alttan kasılma var