Hrcan canım kişiden kişiye değişir tabiki cok zor ve 20 dikişli normal doğum olacağına sezeryan derim ama bunu yaşamadan kimse bilemez benim ilk oğlum 3980 kg 51 cm doğdu kesi var oda doktor toparlayamayacağım şekilde minik yırtıklar olacağına kücük bi kesi her zaman daha iyi demişti kabul ettim tabiki o an düşünmüyorsun hissetmiyorsunda keserken rahim 3 katmış benim 1er taneden 3 dikişim olmuştu ve estetik atmıştı doktorum oğlum gögsümdeydi doktorum dikerken 5 dk sürmedi diktiğini de hissetmedim uyuşturmadı ben hissetmiyorum diyince yani kendini şartlama derim şuan sezeryan olma ihtimalim var ve korkuyorum acıkcası normal doğum cok güzel bi olay yapabileceksen bünyen müsaitse doktorun izin veriyorsa inan bikaç dikiş için sezeryan olmaya değmez ben tekrar aynı şeyleri yaşamayı inan cok istiyorum tabiki zor anları oluyor olmuyor değil ama o doğumhaneden bebeğin kucağında yürüyerek cıkmak kadar harika bi his olamaz 🤗💕