YyyyYasemin Kızlar gebeliğimi 30mayısta öğrendim ve değerler şöyle 30 Mayıs 28.70 2 Haziran 125 4 Haziran 290 Yarın hastaneye gidicem sizce kese gözükür mü değer 1000lere gelmiş midir acaba
betulraimi YyyyYasemin ben 3 haziranda verdim kan 382.4 çıktı birde dün verdim 6648 çıktı karından baktı keseyi net göremiyorum dedi bu gün m başka doktora gidicem
vilanelle YyyyYasemin hayırlı olsunnnn, ne 1000i belki 10bine yaklaşmıştır kese tabii ki görünür^yani inşallahh
Gonca53 Aynı hızla devam ettiyse 2500 civarı olabilir kese için ise bi 3000 civarı iyi diyorlar hayırlısı inşallah
MGVN0 YyyyYasemin Bende 4 haziranda kan vermiştim beta 265 ti cuma günü kontrolüm var inşallah keseyi görürüz sizin sat a göre kaç haftalık
Bbaysalerdogan YyyyYasemin ay yazdıktan sonra gördüm bunuuu. Bebiş de bi an önce görülür ve kalp atışı duyulur umarım
YyyyYasemin Ftm2025 teşekkürler benim gözüktü ama betaya bakmadı karnımdan baktı kese gözükünce istemedi
Bbaysalerdogan YyyyYasemin neredeyse aynı durumdayız. 3 haziranda beta 51, 5 haziranda 145 geldi. Yarın sabah doktor randevum var haber veririm :) önceki gebeliğimde 1400de vajinal muayeneyle kese görünmüştü ama düşük yaptım orası ayrı.
YyyyYasemin Bbaysalerdogan hayırlısı olsun canım inşallah güzel haberler alırız Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın güzel haberlerini bekliyorummm