Simge_gunes canım aynı şekilde ben de düşmüştüm önce dizim yere değdi sonra popom hatta o kadar sert düştüm ki dizim mosmor olmuştu korkumdan eşime söyleyememiştim bile üstünden haftalar geçti ben de bebeğim de gayet iyiyiz. Ama kendini takip et karnında şiddetli ağrı, sancı veya kanaman olursa hemen doktora git.