Begum_96 bende enfeksiyon çıktı idrar
Begum_96 bende de aynı sorun var canım idrar yolu enfeksiyonu oluyor genelde 36.haftadayım baya yüksek çıktı fitil kullandım faydası olmadı mesanayi temizleyen tek atımlık ilaç verdi onu içtim bol su içmek gerekiyormuş canım bol suyla atabililir mişiz