Gamzenurklc Kızlar ilk zamanlar 4-5 haftalıkken progesteron sonucu düşük çıkan var mı ? Bana duphaston hap verdi kullananlar ?
Chefff Gamzenurklc ben kullandım kullanmayada devam ediyorum kese etrafinda kanama var bende aşırı derecede mide bulantısı halsizlik yaptı
Esra-kk Gamzenurklc 4haftamda kullanmaya başladım hem Progestan fitil hemde duphaston 31+2 hala kullanıyoruz bırakmadan cnm
Kubra12355 Gamzenurklc bende tüp bebek olduğu için 6 haftalık hamileyim kullanıyorum Progestan fitil+her gün iğne ilk zamanlar düşük gelmişti sanırım doktorlar ona göre birşeyler yazıyorlar riskli bir durum yok şuan 12. Haftaya kadar devam 😅
Less58 Kivircikannee bu ilaç hem içilir hemde fitil olarak kullanilabilen bisey mi bende çok kötüyüm fitil olarak alabilir miyim doktor iç dedi ama
Kivircikannee Less58 evet hem fitil hemde hap olarak alabilirsin yumuşak bir şey zaten fitil olarak hep de kullanabilirsin
sansli_anne_ Canım bende anein gibiyim değerim 110 progesteron 5 çıktı lekelenmem var ve duğhaston verdi sende son durum nedir