Okuldan gelince yuzunde dolaşan kene buldum. Islak mendille dikkatlice aldım fotosunu cektim ezip attım ama ıslak mendille vucut sıvısı benim elime geçmişmidir. Vıcık vıcık su aktı mendilin. Kızımın hiç bir yerinde başka bulamadım kızarıklık yok. Vucuda gömülü değildi geziyordu. Doktoruna danıştım. Kan versekte 2 günde varsa bile bişey negatif olur dedi. Ates takip edin dedi. Var mı başına gelen perşembe bir test yaptırıcam