Gulsah41 Arkadaşlar 36.haftada gittiğimde bebeğimin kilosunu 2870 olarak ölçmüştü bu hafta 37 de gittiğimde 2880 olarak ölçtü bir haftada sadece 10 gram alması çok az değil mi haftasına göre geri geldi bana
Nursah2 Gulsah41 bence normal kilosu canım benimkide 37 haftalık ve 3 dedi 100 gram var arasında ve gayet iyi dedi kilosu. Bazı haftalar az alabilir. Önemli olan gelişim geriliği yaşamasın
eilf150 Gulsah41 kılosu ıyı ama bı haftada az almıs olması sacma farklı hastane yada farklı ult aletı yuzunden olabılırmı cunkı 10 gr sacma
Anonimmommy eilf150 ultrason yada doktor farklı oluyor. 34 haftalıkken gittiğim ilk doktor 2200 dedi aynı gün farklı hastanenin aciline gittim 2400 demişti. 37+5 im 2800 dedi bugün bana az gibi geldi ama doktor az demedi