Kızlar selam daha çok başındayım hamileliğin 11. Hafta , ilk bebeğim 4 sene önce delta hospitalde doğdu, şimdi özelde doğum çok çok pahalı son olaylardan da biraz korkuyorum açıkçası, zeynep kamile iyi diyen de var kötü diyen de lütfi kırdara asla gitmem mesela, istanbul anadolu yakasında çok memnun kaldığınız devlet hastahanesi var mı, ilk doğumum sezeryan bu arada ikinci eğer uygunsa ssvd değilse yine sezeryan istiyorum 🧡