sumeyyedmr Merttyyy süttür ve bence gelmesi çok normal ben doktoruma sorduğumda normal demişti ilk geldiğinde 17 haftalık falandım şu an 38. haftadayım bi sorun olmadı
Merttyyy Kitapkolik660_ göğsümden gelip gelmediğini kontrol etmek için sıktım ondan bişey olmaz inşallah
Kitapkolik660_ Merttyyy birşey olmaz devam etme doktora gidince söyle çok aşırı gelmesi normal mi bilmiyorum benden damla şeklinde gelirdi 🤷♀️