Buse4161 Röntgen sıkıntı ama bende dis cektirmistim bu yüzden baya araştırdım yelek giyerek Röntgen çektiren var ama bence ne olur ne olmaz Röntgen olmasın dis ağrısı çok zor belirli aydan sonra yapılabiliyor ben 20. Haftamda çektirdim röngensiz anesteziyle bi sıkıntı olmadı insAllah seni çok zorlayacak sekilde ağrımaz eger doktor sorunu röntgen çekmeden bulabiliyorsa öyle yaparsın benimki direkt gordu 20lik disin çekilecek demisti, inşAllah çabuk acısız atlatirsin🥹💖