Deletedmom001 Nursen21 bende 35 +2 yim yavaş yavaş sancılar başladı galiba ilk gebelik olunca insan tedirgin oluyor 🤭
Nursen21 Deletedmom001 zor zamanlar geçiriyoruz evet ama sancılar olana belki doğumumuz gerçekleşmeyecek diye korkuyorum bu yüzden herşeyine şükür yeterki Tabbim hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah