Zumra-nur46p sizin değer ne kadar sakıncalı bir durum bilmiyorum ama benim 1:562 çıkmıştı ve bunun orta risk olduğunu söyledi doktorum perinatolojiye gittim ve bana pek iç açıcı konuşmadı. Kafaya hiç takmıyorken bir anda modumu düşürdü beyninde su var. Kayboladabilir ama kesinliği yok. Böyle bir şey varsa asla yaşamaz bilmem ne… her gün dua ettim Allah a. Onun iyi olduğunu biliyordum hissediyordum. Ama ağlamaktan da kendimi alıkoyamıyordum. Amniyosentez yaptırdım ve ön sonuçlar 15 gün, tüm sonuçlar da 1 ayda çıktı. Sonuç: tertemiz. İçinizi ferah tutun. Etrafımda down sendromlu deyip de sağlıklı doğan, sırf kafası vücudundan büyük olduğu için yaşamaz denilen bebişler var ve gayet de sağlıklılar. Allah a bolca dua edin ve umudunuzu asla yitirmeyin. Benim bebeğim daha 15 haftalıkken hareketlerini hissetmeye başladım bu olaydan sonra. Sanki annem ben iyiyim kendini üzme der gibiydi. Eğer kötü şeyler söylerlerse de tek doktorla asla yetinmeyin