Bugün tam 6. Haftamda yım de kontrolüne gittim kese göründü içi boştu ama tam rahime yerleşmiş dedi doktor buda demek oluyor ki sağlıklı gebelik dedi dış gebelikte kesen rahime yerleşmezdi dedi 10 gün sonra gel kalp atışını duyarız dedi sizler kaçıncı haftada kalp atışını duydunuz keseyi ne zaman gördünüz belirtileriniz neler bulantı vs oluyor mu bende fazla ayakta kalınca karnım ağrıyor onun harici rahatım