Alismomi Merhaba kızlar 2. Bebiş istiyoruz nasipse Allah isteyen herkese nasip etsin.. artımed test aldım hafif silik çıktı ama burda yalancı pozitif çok olduğunu okumuştum.. sizin tecrübeleriniz nedir bu test ile öğrenenler yazabilir mi rica etsem💕
Elzem123 Alismomi ben bütün gebeliklerimi böyle kaset testlerle öğrendim inşAllah sizde de yanılma payı olmaz gebelik olur canım.
Derya2867 Alismomi bugün yaptım 5 gün gecikmem vardı testte silik çizgi çıktı 2 saat sonra regl oldum üstüne görme falan da değil baya baya adet oldum yalancı pozitife çıkaran testlerden bence davacı olmalıyız insanların umudunu hayallerini yıkıyor yazık
Zeynep2929 Alismomi benim bir kere bu marka testte baya baya kıpkırmızı pozitif vermişti kan negatifti bu markaya güvenmeyin hemen umutlanmak yerine kan verirseniz daha sağlıklı sonuç alırsınız hakkınızda hayırlısı olsun inşallah vardır bebiş
Eslem2112 Alismomi morelini bozmka istemem ama benimde böyle çıktı ama gebe değildim hatta benim daha belirgindi sayfamda görebilirsin