Hsnanr 30-31-32 haftalık bebişler kaç kilo olmuş kızlar nasıl gelişimler hadi bilgilendirme yapalım☺️ biz biraz mide konusunda gerideyiz bugün kontrolden geldik 33 haftalığız 300-400 gram geride kaldık protein ağırlıklı beslen bu 3 hafta dikkatlı olmam gerektiğini bu şekilde beslenmeye ağırlık göstermemi ıstedı yaşadınızmı nelerden varım aldınız hadi bilgilerimizi paylaşalım biraz bundan canım sıkkın belki deneyip onayladığınız tabsıye edecegınız şeyler vardır
nisaakb Hsnanr bizim de karın çevresi geride, 32+2 de kilosu 1700-1800 gram civarı dedi net söylemedi. Bu hafta tekrar gideceğim bakalım. Proteini artırdım karın çevresi geride dediğinden beri ama yine de fazla almamış kilo bilmiyorum.🤷🏼♀️ ben de ne yapacağımı şaşırdım
Seltun Hsnanr eski kaşar,beyaz peynir, hergun kendi yaptığım ev yoğurdu( pastorize sutten yaptım), muz, gün içinde kuruyemiş 5-10 adet, yeşil mercimek yedim ağırlıklı olarak. Şuan 38. Haftadayım normal doğum istiyorum kg artar diye korkuyorum🙈
EsmanurTorun Hsnanr 31+0 de gittim 32 haftalık göbeği var dedi 1900 çıktı karbonhidrat şeker dikkat etmen lazım dedi ama ben bu haftaya kadar 5 kilo aldım sadece yani öyle çok çok yiyen ve abartılı avakadolar kaşarlar yiyen bi insan da değilim bebek için düzenli sağlıklı yemeye çalışıyordum sadece yani anlayamıyorum nasıl oluyor 10-15 kilo alıp bebeğin almadığını gördüm genetik bi durum ya da başka bi şey yani sağlıklıysa canını sıkma bence
Hsnanr nisaakb yemın edıyorum aynı durumdayım bugün bi ümitle ultrosonda ona bakmak yerıne dırek bunu sordum ama gıne geride sen değil o kılo alsın dıyor abi sanki ben ona bilerek vermıyorum kim kendı kılo alsın çocuğu almasın ıster zaten ınternette araştırmaktan yoruldum yemedıgım şey kalmadı pilavı kestim ama gel gör bugün gine istediğim cevabı alamadım ileride ıstemıyorum artık yeterki haftasını yakalasın umarım siz güzel haberler alırsınız
djnkntby nisaakb bende de aynı durum var. 33+2’de 1900 gramdı. Doktorum bulgur,elma,muz,et yememi söyledi. Ama aynı zamanda bu durum genetikmiş. Ben minyon tipli biriyim. O yüzden zaten senin bebeğin 3 buçuk 4 kilo olmaz dedi. Sen kaç kilo doğduysan aşağı yukarı o kadar doğar dedi. Yani aslında genetik faktörler de çok önemliymiş
nisaakb Hsnanr kaçıncı haftadasın canım, her gün süt kefir ceviz avokado ay neler yiyorum öyle ekmek filan da yemiyorum çocuğa kilo aldıracak şeyler yiyorum aslında belki de genetiktir. Siz de ufak mısınız eşinle
Hsnanr nisaakb nisaakb 33haftalıgız bız tam maalesef eşimle ben eşim gayet yapılı vallahi bende hamılelıkte ıyı kılo aldım boyumuzda uzun ama gel gör bılemedım sebebini
nisaakb djnkntby eşim de çok ufak boyu 165 yani ben de öyleyim doktor öyle bi korkutuyor ki vicdan yapıyoruz ister istemez ama elimizden geleni yapıyoruz aslında. Ben normal zamanda 3 kg doğmuşum eşim zaten erken doğmuş. Hayırlısı napalım sağlık olsun
djnkntby nisaakb evet evet bazı doktorlar çok korkutuyor ama benim doktorum çok rahat. Yani zaten biz öyle yüksek kilolar istemiyoruz. Çocuğun kilosu yüksekse sağlıklı, mükemmel diye bir şey yok diyor. Bende çok kilo almadım göbeğim falan da çok büyük değil. Doktor dedi ki zaten göbeğine bak buraya 3 buçuk kilo çocuk nasıl sığsın 😅 sen ne yaparsan yap bu çocuk maksimum 3 kilo doğacak diyor 😂 ama işte insan tedirgin oluyor kendini suçluyor yine de