Evrimnbe anon1 tam 38.haftadaydım sabah 10da gittiğimde hastaneye 2 cme yakın dedi doktor gece 23:15 de doğum yaptım. Bir gün önceden sancılarım başladı ve nişanım geldi benim hafif hafif sancı vurdu ertesi günde gece doğum yaptım
Yurdagull0612 anon1 39+4 haftadayım en son 4 cm açılmam vardı 2 gündür bekliyorum gelen giden yok maalesef
Gokcin anon1 ilk gebeliğin de 40+2 de doğum yaptım sabah 9 da hastaneye gittiğimde 2 cm açılmam vardı canım öğlen 12:40 da doğum yapmıştım ☺ Rabbim bi avaz’da kurtarsın inşallah 🤲💐