Yasemin1579 canım o zaman korkma ama doktor sana yan etkilerini söylemiştir ikinci hamilelikte vücudun bebeği kabul etmez atar Allah korusun kalp durması işte kanama düşük bunların hepsi var ilk hamilelikte ben yaptırmadım ama çok pişmanım şu an ikinciyi hamileyim diken üstündeyim her an aklımda yani keşke yapsaydım dedim yani ama ben ikinci çocuğu düşünmüyordum bayağı bir süre yapmam dedim nasip kısmet geldi sen bilirsin yani bana söyledi yan etkileri Bir de benden kan aldı pozitif çıktı kanaman olmadığı sürece 27 hafta bekleyelim dedi Bir de negatif olanlar düşün yani kanama olanları acilde yatanları hepsini görüyoruz yani duyuyoruz şahsen o riske girmezdim ben girdim şu an diken üstündeyim en azından 2 çocuğumu koruyabilirdim geçen ay Damla Damla kanamam oldu sancım oldu direkt test yaptılar baktılar enfeksiyondan şüphelendiler ama çocuğum iyiydi çok şükür bir damla kan olsa koşa koşa gidiyorum yani