kızımın ismini Ada koşmayı düşünüyorduk hala da düşünüyoruz aslında ama böyle bebeğim kızım diye severken Ada’mmm diyorum böyle bi tuhaf oluyor Adam oluyor yani anlıyor musunuz ne demek istedigimi?😂 yani böyle sevince bi tuhaf oluyor ve öyle Ada‘cım falan diye sevmek istemiyorum yani böyle Ada’mmm diye sevmek isterken o düşünce aklımı karıştırıyor🥲 sizceee?
kızının ismi Ada olan anneler veya anne adayları siz ne düşünüyorsunuz?