Efbees 32 haftalığım sadece vitamin kullanıyorum bana hiç bi doktor bunları kullan demedi ve kullanmadım da bi sorun olur mu acaba
Anonim3400 Efbees benim değerlerimin hepsi iyi ona rağmen doktor D vitamini demir magnezyum bir de omega üç olan vitamin yazdı Doğuma kadar kullan dedi
Su123 Efbees bende sadece demir ilacı içiyorum magnezyum felan içemiyorum aşırı kramplarım yok arada yokluyır o kadar
Redpepper Tahlilleriniz nasıl çıkıyor önemli olan o ama genelde magnezyum kullanılması önemli her gebede. Demir de eğer değerleriniz düşükse verilir büyük ölçüde
Efbees Redpepper yani kramp falan yok öyle nadir oluyor bilmiyorum kullanmadım hata mı yaptım anlamadım
hulya10 Magnezyumu ben migren için kullanıyordum ilk 3 ay kullanmayalım dedi ama sonrası için ben söyleyince verdi onun dışında kendisi 3 ay bitince demir d vitamini ve multivitamin başlatmıştı
Noluyoya Değerleriniz iyiyse yazmıyorlar bende miyom kaynaklı ağrı vardı ondan magnezyum yazdı demir ilacınıda 25. Haftama kadar kullanmadım sonradan düştü yazdı. D vitamini genel olarak hepimizde eksik onu öneriyorlar ama