ogretmenanne2407 canım merhaba, bende 37+4 deyim aynı bel ağrısı düzensiz kasılmalar bende de var. Kızımı 39+1 de doğurmuştum doğumdan önce ki gün aynı böyleydim ama suyum gelmişti şuan su falan gelmediği için beklemedeyim. Duş alıp biraz belini rahatlayacak egzersizler yapmaya çalış. Tek başına bel ağrısı doğumun başlayacağını göstermez. Duş egzersiz ve dinlenme ile rahatlayacak mısın bi kontrol et bakalım.