Arkadaşlar 4 buçuk yıldır evliyiz ilk baştan beri çocuğumuz olmuyordu geçen ay 24 mayısta 185 beta ile acilde öğrendim gebeliğimi kadın doğuma yönlendirdi 4 gün sonra gittim ama haliyle göremedi (karnımdan bakmıştı). 2 hafta sonra tekrar bakılır dedi bugün gittim baktırdım kese var ama bebek yok kesede dedi :( öğrendiğimden beri helak oldum 19 nisan SAT idi yani 7 hafta olması gerekiyor bildiğime göre. 9 -10 gün sonra tekrar gel dedi sizce bu saatten sonra görünme ihtimali var mı yoksa boş gebelik midir :( yaşayan varsa yazsın lütfen çok üzgünüm