26 haftalık olduk geceleri uykuya dalmada sorun yaşıyorum surekli uyanıyorum. Döne döne uyuyan biriyim ve yüzüstü alismisim sola yatıyorum ama sürekli solda olmuyor. Saga donuyorum karnim sertleşiyor baski oluyor yatamıyorum sırt ustu de iyi degil diyorlar. Uykuya dalınca da sırt ustu donuyorum sanirim kendiligimden uyaniyorum tekrar dalmak buyuk sorun siz neler yapiyorsunuz normalde uykuya duskunum kafami koydugum gibi uyurum. Hamile yastigi kullaniyor musunuz?