Yelizmurat canım hiç strese girme Allahın izniyle hiç bişey olmaz hareket ediyormu bebişin hem bişey olsa zaten belirti olur ama Allaha emanet izniyle sapa saglam melayike o tutunur 😇😇🙏🙏 sen ama kimse için kendini ve bebeğini üzme değmez stres yapma uzak dur stresten stres verenlerden uzat ayaklarını dinlen sakinleş karnını ovala onula konuş 😇😇korkma hiç bişey olmaz ben kaç defa düştüm de olmadı 🙏 ferah tut içini