Bende de şuan hem çatlak var hem hemoroid inşallah pazartesi doktora gidip ikisi için de işlem yaptırmayı düşünüyorum çatlak için Botox yapıyorlarmış hemoroid de varsa onu ya lazer ya da bandla tedavi ediyorlarmış neyse çözümü yaptıracağım artık bıktım gerçekten. 2 ay oldu sezaryen doğum yaptım ama bi aydır geçmiyor bi türlü kullanmadığım krem kalmadı. Kabızlıktandır dedim diyet yaptım afedersiniz dışkı yumuşasa da asla ikisi de geçmedi kronikleşti sanırım.