İlk oğlum 39+6 da doğmuştu. Benim de hiç bir belirtim yoktu kanala girmemişti bile karnım hiç inmemişti. Ama çok aktiftim yürüyüş evde pilates elle yer silme hep yaptım. Gündüz dışarda gezdik dolandık akşam yürüyüş hareketler fln gece otururken birden sancı geldi doğuma gittim.
İnşallah sizin de vaktinde kendi sancısıyla kolayca gelir kavuşursunuz 🥰