Pazar günü pıhtılı kanama oldu fakat progestan kullandıgım ıcın ve herhangı sorun olmadıgı ıcın gerı dondum eve bugun az once pembe kahve paslı bı renk geldı gectı ara arada devam edıyo ıcerdekı eskı kan mı atılıyo anlamadım yarın randevum var ama sormak ıstedım sjzede