busra5801 Selam kızlar tüp bebek ile hamile kaldım suan 5+2 günlük hamileyim ilaçları hala kullanmaya devam ediyorum kalp atışlarını henüz duymadım ama kese göründü iğnelere devam ediyorum tecrübesi olan bu yoldan geçmiş olanlarla benim gibi konuşmak isterim🙏
Kedi07 busra5801 12. Haftama kadar iğnelere devam ettim. Sonrasında sadece fitile devam ettim. Doğumdan bir hafta önce de onu bırakmıştım.
Htcbyttt busra5801 hayırlı olsun canımm bende tüp bebekle hamileyim 27+2 den selamm büyüdük iyice biz sakın ilaçlarını aksatma doktorun ne diyorsa harfiyen uy lütfen bir haftaya kadar kalp atışınıda duyarsınız Allahın izniyle 🥰
Melisahmet busra5801 tüp bebekle hamileyim. 37+5. Oksapar ve vitaminler devam ediyor. Allahım hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ♥️
Zelihacak busra5801 tüp bebek ile hamileyim 37. haftadayım yakında kavuşuyoruz🤍 sancılarım var ama duzenlı degıl yarın tekrar nstye gireceğiz . Sancı cıkmazsa doğum 23 haziran🙏🏻
Bmelekkk Merhaba hayırlı olsun, bende tüp Bebek ile 23+3 hamileyim çok şükür ❤️🤲 Rabbim hem ikimize hemde isteyen herkese sağ salim sağlıkla vaktinde kucağına aldırsın inşallah
Durutoprak Bende tüp bebekle hamile kaldım. 10+5 iz. Rabbim hepimizin kucağını sağlıkla bebelerimizle doldursun 🙏🌸
Kedi07 busra5801 bende öyle düşünmüştüm özellikle kan sulandırıcı vuracak yerim kalmamıştı ama sonu güzel olduu öyle düşünelim 😊😊
tturta Ben de ilk 12 hafta ilaçlara devam ettim, ilaçları bırakınca fiziksel olarak çok rahatladım. Şu an 22+1’deyim, hepimiz için keyifli ve sağlıklı bir süreç olsun inşallah
busra5801 Kedi07 çok haklısınız çok teşekkür ederim cumartesi günü randevum var acaba kalp atışlarını duyar mıyız heyecan büyük 🥹
Aa2733 Bende tüp bebekle hamile kaldım 6. Haftada duyduk çok şükür🤲 bana da tüp bebek doktorum 12 haftaya kadar kullan demişti ama şuan ki doktorumla konuşarak onun uygun gördüğü şekilde kademeli olarak bıraktım ben sana kullanım dozlarını nasıl verdi bilmiyorum ama benimkiler için doktorum yüksek demişti sorun da görmeyince kademeli olarak bıraktırdı çok şükür bir şey olmadı