Sren1289 34+5 deyim bugun kontrolde doktor 2850 kg dedi normal dedi ama bana fazla geldi doguma kadar daha da büyür dogum zor olur mu sizinkiler kaç kg sohbet edelim
myangelson Sren1289 37+0 da doğum yaptım 2800 olcmuslerdi 2760 doğdu sezaryen ile. Sizinki maşallah tospik 😍😍
Sren1289 myangelson ayy Allah bağışlasın. Evet benim kız tombik olacak tamam ben de zayıf biri değilim ama belki farklı olçmüştür diye düşündüm kendi doktoruma gidince içim rahatlar
myangelson Busra_12358 girdi. Başta benim yanıma geldi ama solunumu çok hızlıydı o sebeple alındı 1 hafta kuvozde kaldı