Zeynepackgz Bnde merak ediyorum nazirede yapmıştım ilk dogumumu şimdilik şehir Hastanesi’ne gittim hep kontrole ama doğumu orda düşünüyorum fiyatlr ne bilenler yazsın eylul de doğumum 🤚
qlnzkn Merhaba ben Elif kuşçuya gidiyorum Haziran ayının başinda sordum 2.çocuk sezeryana 35.000 dediler bana