Kzlar adetim düzene girsin diye doğum kontrol hapı kullanıyorum doktor verdi fakat ben çocuk istiyorum dedim oda ilk önce adetimin düzene girmesini söyledi … ben regli olunca başka doktora gitsem aşılama veya tüp bebek istesem yaparlar mı? Doğum kontrol hapı buna engel mi?