Kelebek123 Yeniiannee biz almıştık ama kızım sevmedi hiç kullanmadı. Kendi kendine yürüdü 1 yaşında. Zaten zararlı olduğu söyleniyor.
Polo Yeniiannee dr lar pek tavsiye etmio Ha benim bebekken vardı ama kendi bebeğime alırmıym bilmiorm Büyük ihtimal almıcam :)
bulutunannesi33 Oek onerılmıyo ama ben kullandım vala 🤷♀️Altı aylıklardı kydum ama ck gec yruduler 🤔